Google

February 16, 2008

Day before Sport's Day

Hari nie sepatutnya aku relaks dan mengemaskini blog yang dihasilkan, menderma darah, namun niat ku tak kesampaian..

Jusco Taman Universiti ada menjalankan Kempen Menderma Darah yang akan dijalankan pada hari ini dan esok dari pukul 11pg hingga 5 ptg.. Sesiapa yang berminat boleh la mendaftar terutamanya yang mempunyai kumpulan darah O..

Malam nie aku ditugaskan untuk mengemas Stadium Larkin untuk digunakan esok, letih rasanya badan untuk menjalankan tugas, dah la jadi ketua rumah sukan, kena datang awal lak tue ari ahad nie..

Aku belum membetulkan kamera IXUS ku, so tidak banyak gambar yang aku bleh kongsi bersama rakan-rakan sekalian..

Semalam merupakan Hari Lahir awekku yang tersayang, cian terpaksa celebrate berasingan coz dia di Kluang.. Walau apa pun, panggilan telefon menjadi satu kemestian untuk ku agar menghargainya sehingga kini kerana sanggup berada disampingku selama ini tidak kira waktu susah dan senang.. Aku mengharapkan hubungan ini dapat berjalan lancar dan melangkah ke tahap yang seterusnya..

Aku perlu membeli beberapa barang yang akan digunakan oleh rumah sukan ku esok hari, hanya satu post sahaja yang dapat ku lakukan hari ini.. Maaf buat semua..

Balik nie aku kena basuh baju yang dah berlambak terperap dirumah, hehe malas lah nak basuh time ari kerja..

Harap-harap majlis esok berjalan ngan lancar..

Adios..

Bila la nak keluar series prison break baru nie..

6 coretan:

Yazid Husain said...

cikgu jadi ketua rumah bestnya, Aq ikut besok boleh tak. lama kamera rosak kalu boleh amik gambar anak murid yang comey-comey.

Urashima Keitaro said...

aku tak kisah if ngko nak datang tp dh terlewat la ngko gitau.. Hehe, penat giler ari nie, rasa mcm terbakar pn ada..

kakok said...

owh saya darah O..hoho tapi sekali pun tak pernah menderma darah..sbb tak layak pun untuk menderma..ngee!!

Fairuz said...

aku ada juga terniat nak pergi menderma darah. tapi aku check balik berat badan aku.. hampeh. tak qualify :(

circleinspoon said...

sukan sigs memang sronok.
fun giler.

ko jadik ketua rumah biru???
aku dlu umah merah. rival kau arr

فيصل said...

fit.. gambar fit.. aku mahu emlihat budak-sekolah bawah umur.. dahulu aku segan memandang.. sekarang aku rabun.. tengok gambar jadilah :)

Harian Metro : Berita Mutakhir

Utusan Online - Pendidikan