Google

February 24, 2008

Hari Penamaan Calon Pilihanraya Malaysia

Hari yang penuh penantian bagi semua penduduk Malaysia untuk mengetahui siapa yang bakal memimpin kawasan masing-masing..

Bagiku, hari ni merupakan suatu penantian dimana aku menanti gaji ku yang telah lama tidak kunjung tiba. Sudah kerja selama 4 bulan tapi masih belum menerima gaji yang pertama, aku tension kerana masalah ini berpunca daripada sifat kerani tempat kerja ku yang lambat dalam memproses borang gaji. Bukan aku sorang je yang tension, ramai gi rakan sekerja ku yang masih menanti hari yang penuh kegembiraan itu.

Hutang dikeliling pinggang sudah banyak, teringin rasanya untuk merasa duit hasil titik peluh bekerja dengan membeli barang-barang yang diingini serta melakukan apa yang dihajati..

Hari ni aku sedikit gembira kerana aku dapat bermain internet dengan menggunakan line internet sepenuhnya. Line wireless yang aku guna dapat 100 signal strength dan 100 transfer rate, satu pencapaian yang menggakumkan di Teratak 42..





0 coretan:

Harian Metro : Berita Mutakhir

Utusan Online - Pendidikan