Google

April 1, 2008

Berita Semasa di Malaysia

Tersungkur di lembah hina

LONDON: Dia dikenali sebagai kanak-kanak genius matematik dan mendapat tempat di Universiti Oxford ketika usianya baru 13 tahun. Tetapi kini, satu-satunya perkara diminati Sufiah Yusuf ialah pendapatan diperolehnya dengan menjual tubuh.

Berita seterusnya...

Akhirnya Mawi mengaku cintai Ekin

GENTING HIGHLANDS: “Ekin memang teman istimewa saya,” kata Asmawi Ani, 28, atau Mawi ketika mengulas gosip hubungan cintanya dengan model dan pelakon, Nora’ Ashikin Rahmat, 29.

Berita seterusnya...

Satu pembohongan

KUALA LUMPUR: Pelbagai pihak mahu masyarakat Islam bersatu dan bertindak terhadap pihak yang secara jelas menghina umat Islam seluruh dunia dengan penayangan filem ‘Fitna’ dari Belanda.

Berita seterusnya...

Tidak perlu dimansuh

SHAH ALAM: Ketua Penerangan Umno Tan Sri Muhammad Mohd Taib berkata sistem kuota pencalonan untuk pertandingan pelbagai jawatan termasuk Presiden dan Timbalan Presiden masih boleh digunakan dan tidak perlu dimansuhkan.

Berita seterusnya...

Pensyarah dakwa dicabul

KUALA TERENGGANU: Akibat terlalu marah dengan perbuatan teman lelakinya yang mungkir janji selepas dicabul, seorang pensyarah nekad membuat laporan polis selepas mendapat tahu lelaki berkenaan sudah berkahwin, kelmarin.


Berita seterusnya...

Pameran Misa dilanjut sebulan lagi

PUTRAJAYA: Bagi memberi peluang kepada orang ramai merasai pengalaman berada di angkasa lepas, pihak penganjur melanjutkan tempoh Pameran Pengembaraan Angkasa Antarabangsa Malaysia (Misa) sebulan lagi.

Berita seterusnya...

0 coretan:

Harian Metro : Berita Mutakhir

Utusan Online - Pendidikan